avklarat.

Nu är konfirmationen över. Känns både skönt och tråkigt. Allt gick jätte bra i kyrkan, blev lite missar här och där men det skrattade vi bort.  haha.
Åkte hem och fick presenter av släkten.  TAAAAACK så hemskt mycket för allt!
fick pengar, ett halsband, blommor, klocka :)
tacktacktack! <3

 

________________________________________________________________________________
Bilder från konfirmationen i kyrkan! <3

 

nu har jag och bror tittat lite på bärbara datorer. Och jag måste säga jag hittade en annan som jag gillar grymt mkt. fårse om det blir en färgade dell dator eller den andra som jag hittade :) <3

Kommentarer
Postat av: amanda YOO!

du var jättesöt och gu vad snygg klocka :D KRAM!!!

2010-05-09 @ 20:49:30
URL: http://amandasunnergren.blogg.se/
Postat av: sv:

Aw Tack amanda<3

jag gilla klockan grymt mkt :D:D:D

2010-05-09 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0