tisdag.

vaknade vid fem av att bilen som kör FT på morgonen lyste upp hela mitt rum med helljuset när den åkte förbi.  (y'  härligt... försökte somna om och vid kvart över åtta väcker mamma mig, för att jag, erik, emelie och Philip skulle åka o bada i skövde :) 
Tack för en kanon dag!. ♥
_____________________

Gick ut och fotade med Lillebror idag också, jag kom på att Philip är redan en stor fjortis, hahahaha. Bara åtta år och är redan det... hur ska detta gå? :D
Fick några sådär bra bilder på philip eftersom han stod och gjorde en massa fula miner på bilderna, haha.
Men jag Älskar han lika mycket ändå, även om han är förtidsfjortis  ♥








puss hej<3

Kommentarer
Postat av: hej

2010-03-31 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0