Mars till Feb.

tidigare i bloggen så skrev jag och philip att vi hade en hemlighet. 
den är inte så hemlig längre.
det är så här att min lilla kära lillebror  kom till mig för en månad sen och undrade om vi kunde byta rum.
då kände jag  varför?.

så här gick det till.
jag sitter och gör matte då han kommer in.

P: Olivia, du... får jag säga en sak?
O:  A.
P: kan vi inte byta rum?.
o: varför?
P: jag vill ha mitt rum närmare mamma och pappa.
o: vet inte.
P: men du får dina grejer. din säng, din tv, lådorna. snälla?
o: kanske.
p: bra.

och nu har jag tänkt på det philip  sa och jag bestämde mig för att göra dt.
den dagen vi var hemma jag o han planerade vi lite smått.

mamma&pappa har gått med på dt. iaf mamma hon är som en jah vet inte vad.
haha, men det blir att spara pengarna så man kan köpa tapeter och lite smått.


Kommentarer
Postat av: J.P

haha Philip:vet du vad jag och olivia ska göra i mars?

jag: ne

Philip: byta bröst

hahahha :D xP<33

2010-01-09 @ 00:57:43
Postat av: OIivia

hahahahahhaha, den var bäst! :D<3

2010-01-09 @ 11:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0