hej igen.

förlåt om jag inte har skrivet på  ett tag.. men har haft mycket för mig:)
skolan rullar på som vanligt och jag mår toppen.. :)
idag tränade jag, lika flummiga träningar som alltid. (y, Moa försökte misshandla mig idag på träningen, jag vet inte varför, hahah :D På sportlovet blir det att ta Am-körkort och så kanske hela fotbollslaget kommer hem till lilla mig, För att ha en myskväll med film, :)
känns som våren/hösten kommer bli kanon med fotbollslaget :D

nejnej, skola imorgon och jag ska ta och sova lite nu ;)
puss och godnatt!
 




den stora BLÅA familjen<3


Kommentarer
Postat av: amanda

kul med uppdatering <3 <3 I helgen kommer Race till er :)

2010-02-04 @ 22:56:42
URL: http://amandasunnergren.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag säger som Amanda!

Ska FÖRSÖKA bli bättre på att lämna kommentarer så ni blir peppade till att skriva.. För jag tycker iallafall väldigt mycket om att läsa. :)

KRARMAR

2010-02-04 @ 22:59:48
URL: http://gustavaadolfina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0