28 feb.

Träningsmatchen mot fkik var helt okej... blev la lite sura miner här och där. Hahaha, Svanström och Jp är ju bara för söta när dom blir arga.
Det blev 3-3  :) 
jag måste bara säga att jag gjorde nog världens snyggste räddning idag, en tjej från kik kommer med bollen och jag springer ut och petar bort bollen men det blir retur .. så hon lobbar över mig, som tur är  står Svanström bakom mig och nickar bollen så att den kommer på ribban och studsar på mål linjen,  jag springer dit och slänger mig men bollen åker lite fram och tillbaka bland alla fötter då tar jag och satte jag mig på bollen.  Vera var för söt.. hon bara stod där och tittade på när vi alla andra kämpde för att det inte skulle bli mål. :D.
Nästa helg är det cup i vårgårda, hoppas det går bra :D

vi har fått reda på vilka vi ha i våran serie nu och det är inga roliga lag.
vi kom oss i div 3.
Borås
Fkik
Trollhättan
Våmb
och ngt lag nästan uppe i värmland.
 
det var säkert ngt mera lag men jag kommer inte på mera x)
______________

Idag blev det även tonår, alltid lika kul som vanligt! :D
vi körde chokladleken, jag är inte så spec sugen på choklad just nu :) 
i slutet gick jag in i kyrksalen och spelade lite piano, då ser jag att det kommer in någon men går ut igen... efter 1 min kommer vera in och går ut lika fort och säger:
Vera:  DET ÄR INGEN DÄR INNE.
där satt jag bakom pianot och gömde mig, sen börja jag spela igen och då kommer Svanström in med två rädda små flickor, Vera & Nathalie och tänder. då reser jag mig upp och skrämmer dom, dom flyger ut ur rummet och jag  vara nära på att dö av skratt . :) hahah.

nejnej, nu får jag dra mig tilll sängen och sova, imorgon börjar VISA hela veckan kommer blir grymt bra.
mån-tis blir träslöjden med Mattias & Marcus.
ons-fre blir det att vara i lillebrors klass med Isa.

GOD NATT ALLA SÖTA LÄSARE! <3


Kommentarer
Postat av: Hampus

God natt <3 :D

2010-02-28 @ 22:06:34
URL: http://hampuseckerlid.blogg.se/eckerlid
Postat av: olivia

god natt :D

2010-02-28 @ 22:10:20
Postat av: J.P

hahahaha fan vah arg jag vah på dom xD

Btw.. e jag söt när jag är arg? :O xD haha

puzz på bästa målvakten! :D<3

2010-03-03 @ 19:13:03
Postat av: sv:

hahha duy är grymt söt när du är arg. :D asså jag tror jag ska dö avs skratt varje gång du säger ; vad fan håller du på med? x) puss på snyggaste utespelaren :D

2010-03-03 @ 21:31:51
Postat av: J.P

hahaha xD<3

2010-03-05 @ 23:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0