11/2 ♥







Hallu, snart blir det att åka på fys-träning, det blir att ut och jogga i kylan. :D
aja... imorgon blir det fest hos lovisa och på lör blir det backen + att fotbollslaget ska komma hem te mig för vi ska ha myskväll.. kmr bli grymt bäst! :D

Biologi provet vi gjorde idag var sjukt svårt, får la hoppas att det går bra :D
imorgon är det sista gången vi är på högstadiet över ett halvår, ska ju byggas om så imorgon måste vi lämna in våra skåpsnycklar... kommer sakna mitt skåp :/ hahah.
 nu orkar jag inte sitta här mera, så pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Hampus Eckerlid

Snygga bilder (Y)



Go' dag förutom provet :)

2010-02-11 @ 17:43:48
URL: http://hampuseckerlid.blogg.se/eckerlid
Postat av: olivia

sv: Tack :D

yesyes, :D

2010-02-11 @ 17:44:51
Postat av: amanda

JAG SAKNAR RACE!!!! <3

2010-02-14 @ 11:55:34
Postat av: amanda kusin

jag är ledsen över att det inte blev några valpar, lika mycket som du! Det känns som jag svikit dig :( Men nästa gång som hon löper ska vi para med en större, tuffare pappilon hoppas jag! HÅLL UT <3 pusss!

2010-02-16 @ 22:46:48
Postat av: olivia

det är lugnt :) <3

tråkigt tråkigt. hahah, ah :D<3

puss

2010-02-17 @ 22:11:44
Postat av: samy

Hey I invite you to check my new photoblog out !! :)

Hope you'll enjoy it. Would appreciate if you follow me on bloglovin !!



Best regards from Samy Khabthani

http://samykh.blogspot.com/

2010-02-20 @ 00:06:09
URL: http://samykh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0