vet ni? :(

senaste fotbollsmatchen jag spelade.  Gick inte som man hade tänkt sig.
ungerfär dom 10 sista minuterna i första halvlek, slängde jag mig så jag på något konstig sätt vred vänster knät.  jag vet bara att jag slängde mig och har fruktansvärt ont i känt..  men hur jag lyckades skada det vet jag inte. haha..
det som gjorde mig mest arg var nog att vissa spelare stod och skratta när jag skadade mig.. idioter..

varför varför varför jag för? :s

Det tog inte det opererade knät alltså  höger. utan det var vänster  jag skadade.
så jag kunde inte fortsätta spela resten av matchen. Vi har inga andra målvakter, så först satte vi in Julia.. men hon ville inte stå sen, så Madde fick hoppa in i mål. Tjejer ni gjorde ett jätta bra i mål (y. 

knät är svullet. nästan lika stort som en handboll :( buhuhua. 
kan knappt böja knät, om jag ska göra det så måste jag hjälpa till  och om jag ska sträcka tillbaka knät måste jag hjälpa till. kan inte stå upp/sitta förlänge för då gör det ont.  :( 

så det blir ingen match för mig på söndag.. men så äre.
puss <3

Kommentarer
Postat av: amanda kusin

dina jävla knän. såga av de och låt nya växa ut! tycker om dig <3 pusss

2010-08-18 @ 16:12:08
Postat av: Anonym

sv: hahaha, jag har precis tänkt samma som du ;) såga avn ben helvetet :D

2010-08-19 @ 10:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0