skolan.

idag började skolan igen.. Gick till klockan 13.00 idag kändes skönt. Vi fick massa papper, schemat kunde väl ha varit lite bättre men så är det. :D 

jag, matilda & jp, är lika galna som vi alltid har varit <3 
när jag och julia skulle åka hem, så tar jag bort låset fårn moppen och lägger i låset i moppen, stänger luckan. tänker till..
sen kom det lite  ord som inte skulle ha kommit upp.  hahah, iaf så hade jag låst in nycklarna i moppen..  hur lyckas jag? så pappa fick komma upp med extra nycklarna :D

ikväll är det träning och jag kan fortfarande i träna.. får kolla upp knät snart. ;o hahah.
puss hej <3

Kommentarer
Postat av: J.P

Ohyeah;D, smart head! ;D <33

2010-08-24 @ 17:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0