plugg

Imorgon (tis) börjar skolan igen. känns både bra och dåligt. Jag kan säga att detta sommarlovet har varit grymt. Träffat en jäkla massa nya kompisar. Men vädret kunde ha varit lite bättre. (:
aja. ikv åker jag och fam.  ner till ekvallen och kollar på match, a-laget spelar. så min sista kväll på sommarlovet blir på ekvallen.

Åkte in till falköping idag och tittade lite.  hittade leggins & en klänning som jag ska ha på Tors. (morfars begravning)
fikade med Wilma, julia, lisa, pernilla och mamma. mysigt.

__________________________________________________________________________
Har  gått lite mer än 2veckor sen du gick bort, morfar.  Jag har fortfarand inte fattat det.  
saknar dig ♥
__________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Hemligt.

Jag vet inte men,,,, du kan vara den sötaste och snyggaste tjejen som finns..

2010-08-23 @ 21:23:02
Postat av: olivia

sv: vem? ;)

2010-08-24 @ 14:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0