min morfar. ♥

kl 15.15 lämnade du oss. Vila i frid morfar. Jag skippade min träning för att vara hos dig. Precis när jag kom in till din säng tog du ditt sista andetag. <3.

tack för allt morfar.. Jag minns varje torsdag när jag var liten, då du kom upp efter skolan för att hämta mig, för jag skulle till kyrkanshus vid 4-tiden. När vi kom hem till mormor luktade det mat. Du skulle alltid sova middag efter att vi hade ätit, du ville att jag skulle kamma dig i håret och det  gjorde jag för jag älskade det ♥.  jag har miljoner minnen som jag skulle kunna rabbla upp. men jag är för trött för det.

morfar, jag tänker på dig.
älskar dig ♥

r.i.p. ♥



Kommentarer
Postat av: amanda

<3 vila i frid

2010-08-05 @ 19:55:22
Postat av: emelie

<3

2010-08-08 @ 21:06:16
URL: http://emelieidanabbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0