M-M-M-M-MOPED!

ÄNTLIGEN, EFTER ALLT SLIT. HAR JAG FIXAT DET..  MOPEDKORTET ÄR AVKLARAT.
gjorde ett prov idag och klara det  56/70, gränsen är 52 :)



försökte lura pappa och Philip när jag kom ut men det gick inte.. var så himmla glad;) hahah.
Men mamma gick o lura på sms iallafall :D  hahah.

efter provet åkte vi och handlade lite.  Fick en skjorta av pappa,  som han själv valde ut åt mig, den var riktigt snygg ;) köpte två par örhängen oxå :)

bild på skjortan. 

 
199:- på gina :)

________________________________________________-
tidigare i veckan var jag i göteborg med frida, nathalie, rebecca.
det var riktigt mysigt, åt på tacobar och shoppade.
jag hittade ett linne som var på rea.
fast linnet som jag köpte villle jag ha haft i S men fanns bara i
M. :/
får la ta och fixa det på egen hand ;)


29:- PÅ BIKBOK. :)
DET GILLAS ;)
 

PUSSS. ska nog ta och åka en sväng på moppen ;D


Kommentarer
Postat av: Lindilej

Ger dig en Grattiskram här oxå!!!!!

2010-08-13 @ 20:51:21
Postat av: becka

grattis :) <3

2010-08-14 @ 17:29:44
URL: http://rsunnergren.blogg.se/
Postat av: julia

grattis <3

2010-08-16 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0