doktorn...

Kom nyss hem från doktorn, han var både rolig och trevlig (;
Han sa att det kunde vara yttre Menisk som är skadad, tror det är yttre han sa..
så på måndag eller torsdag ska jag göra röntgen och sedan vidare och göra magnetröntgen.  tror det var så. haha.

så kommer inte träna fotboll fotboll på ngr veckor och så får jag se hur det blir med tjejmilen... åh.. vad tråkigt allt blev nu..
men vi får hoppas att det inte är någon menisk skada :D:D

Ikväll ska jag, jp, matilda ute till grolanda och kolla på när grolanda-valtorp  spelar, tror jag det var. haha.  vilket minne jag har :O
aja. det blir grymt roligt iaf.


andra skoldagen var det idag också, och den var grymt bra.  Var med kalkonen och guldfisken hela dan.. ne nu skojjar jag. Alltså matilda & jp. ni gör dagen, älskar er två! <3
rätt go dag ändå tre lektioner som man inte gjorde ngt på, sen håltimma & tema dag (;

puss ska hoppa in i duschen (:

Kommentarer
Postat av: J.P

haha mkt skratt kommer de bli ^^

aaw Ily2 <3 :*

2010-08-25 @ 17:23:23
Postat av: josefine

Välkommen in och gissa kändisen! Någon eller några kommer bli länkade för att de svarar rätt. är du en av dom? Kolla in och gissa! :)

2010-08-27 @ 15:54:50
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: HANNA

Var med och tävla om en VALFRI PRODUKT för 300 kr i min tävling, det är få som deltar så chansen att vinna är stor :D

2010-08-27 @ 17:16:02
URL: http://hannas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0