1 vecka

Nu har vi gått en vecka i skolan, känns helt okej. Jag har pluggat riktigt mycket på det läxor vi har fått.  känner mig stolt, haha. Imorgon kommer skolan vara rätt go, har tre lektioner, en håltimma på 1½H och sen Temadag.  rätt go dag ändå.

längtar riktigt mycket tills på tors då jag ska göra röntgen på knät & sen fredag då vi åker till stockholm o lever livet.  äter kina mat, shoppa, kolla på bio & ha det riktigt mysigt (:
vi får väl se om vi ser någon/några kändisar. haha.

vad ska man skriva mer?
Livet går upp och ner hela tiden. just nu, är jag rätt besviken på ett antal personer.
finns bara en sak jag kan göra.
- jag ska skita i er..
För jag orkar inte lägga en massa energi på folk som bara snackar skit om en, bakom ryggen.
där går gränsen..

aja, jag hoppas att jag blir bra i knät så att jag kan vara med på Oden Cup, som är i november.. :s
jag har funderat på om jag verkligen vill stå mer.. jag är väldigt sugen på att spela ute. 
men den saken får jag ta när jag är bra i knät igen. :)

Nu ska jag ta och sova, så jag orkar med skolan imorgon :)))
Puss&kram, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0