SNABBIS!

Hej.. förlåt för att jag bloggar dåligt, men det har varit så mycket denna veckan.

har haft 4 läxor, en redovisning i engelska,  matteprov, inlämning i svenska och så skulle vi ha haft ett musikprov, men vi kunde inte ha det idag för vi skulle åka till UM ( ungdomsmottagningen). Jag fick reda på mina omdömen i onsdags och jag tycker det såg bra ut, jag hade höjt mig i 3½ ämen. G--->VG. fick tillbaka Soprovet också, fick vg. jag var galet glad den dagen :)  Imorgon ska jag försöka få reda på min inlämningen i musiken...  får inte glömma det, orkar inte vänta tills nästa tors, hahaha!

åkte hem från skolan idag med migrän, usch inte kul.:( men jag tänkte gå ut en sväng nu och få lite frisk luft.

Puss


Kommentarer
Postat av: Memi

Du duktig du är! Hoppas att huvudvärken släppte när du kom ut i solen. Du strålade väl ikapp med solen, förresten, som den solstråle som du är! Kramis

2010-04-15 @ 20:10:57
Postat av: Olivia

tack, har kollat igenom bilderna från långfredagen när vi var och hälsade på. Hittade jätte söta bilder på Abbe. tänkte lägga upp dom :D

2010-04-15 @ 22:16:03
Postat av: andréas

Grattis till de bättre betygen!

2010-04-23 @ 21:46:22
Postat av: sv

tack så mkt :D

2010-04-23 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0