Mums, vilken dag! :D

Idag har varit en Kanon Dag.  Först var det skolan och jag fick äntligen tillbaka min inlämning på Musiken. och gissa vad? när jag vänder på pappret står det MVG.  YES!! Ibland får man lön för mödan....... 
Efter skolan tog jag fyra tåget och åkte till skövde, med sötnosarna Ida&Emelie. Hittade ett par byxor och leggins.. efter en mysig dag i skövde, åkte vi hem, mamma mötte upp mig på tågstationen och vi åkte sedan ner till stan och tittade lite på Vero moda.  Hittade lite grann :)

dagens shopping';
* byxor

* leggins
* linne
* en marin blå kavaj
* en randig t-shirt

* t-shirt
 nu ska jag gå och städa lite på rummet och slänga ut min fåtölj som har kraschat........ puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0