6km

Hej och hå... nu har jag varit ute och sprungit med fotbollslaget vi sprang 6km, inte illa. 
Fick tillbaka matteprovet idag och jag fick 18 rätt och gränsen var 12.  klarade mig på det provet, fast det matteprovet är inte riktigt klart än. Eftersom våran lärare delade upp provet i två delar så  ska vi göra andra delen på tisdag :)
Lämnade in min Musikhistoria idag också, får se sen vad jag får för betyg på det. 
nu är lilla olivia trött  och ska plugga so, för imorgon har hon prov :(
 Puss.

just, jag måste beställa klipptid snart.. mina toppar är slitna, annars kanske jag  måste klippa av mitt fina hår som jag har sparat i 1½ år snart :D


Jag bjuder på bilden bara för att jag är Glad! <3
bilden är från konfalägret förra året.

Kommentarer
Postat av: andréas

Jobbigt värre.

2010-04-23 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0