Nattkampen :)

I fredags så åkte vi till vargön, där vi skulle sova i skogen i två nätter.  (blev bara en)  :P
på fredagen så åkte vi så långt ut i skogen som man kunde komma.
packade upp vårt läger.  Till kvällsmat fick vi någon konstig macka. dom kallade det klämma :P  hahah. 
på lörda natt kom allt folk. som skulle tävla.  (vi hade hand om en station).
Jag, Jp, Salle var eldvakter. vi fick sitta och vara sociala och fixa så att elden var till liv hela tiden :D
ih. jag hittade en snygging ute i skogen allt.  haha.
klockan kvart i fyra hade alla gått förbi våran station.. så då åkte jag, elin, matilda, josse, Salle hem. var hemma runt fem kanske?  då jag stupade i säng.

kommmer en massa bilder nu :D












Årets bild! ;)



/ Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0