Ullared med Lovisa:)

Ullared med lovisa blev lyckad, riktigt skoj.  när vi sitter i bilen så hade det ringt någon till min mobil.
personen som hade ringt  hade spelat in ett meddelande.  hon bad mig ringa henne.  jag fattade noll just då :)
inne på ullared ringde jag upp henne. NERVÖS VAR JAG! 
hon undrade om det var olivia bergström.  och jag sa ja. 
sen sa hon grattis till mig för jag hade VUNNIT FÖRSTA PRIS på  A6 annonstävling eller vad det var :D:D
så idag fick jag hem mitt present kort på 500 kr på salong The Look som jag ska använda nu på söndag. iiiiiih.  så JÄVLA COOOOOLT, tänk er första pris?  vilken tur (y.

Jag var hos Annelie och klippte mig idag.  Asså det är nog första gången jag blir nöjd hos en frissa :D
ikv blir det  mys med familjen  eller om man drar ner te marcus för några skulle se på skräckfilm.


Mitt fina pris. :D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: mamma Misa

GRATTIS.....men det ju komiskt att samma dag du går till frissan får du ett presentkort på posten som gäller hos en frisör. Tänk vad snygg du ska vara i håret ett tag framöver .

Puss mamma

ps: glöm inte vem som skickade in det där i DITT namn.

2009-10-30 @ 12:25:54
Postat av: Mamma :D

TAAAAAck! :D

Jag vet att du som skickade in det :D

men du kan få låna lite av mig sen :D:DD:

2009-10-30 @ 12:34:17
Postat av: Memi

Grattis gumman! Var är före och efter bilderna som du lovade nu när du skulle klippa dig? Jag vill se, svårt att tro att du kan bli sötare än du var senast! Kram M

Krama din rara mamma från mig också (har lite abstinens från förra dosen och ser fram emot nästa)

2009-10-30 @ 20:34:23
Postat av: Amanda

VA COOOLT! ;D

2009-10-31 @ 17:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0