sitter hos kusin :)

sitter och myser hos kusin Malin nu,   sitter och ser på tv och vi åt för en stund sen (y,
orkar inte skriva så mycket men idag så  åkte vi och fikade på falbyggdens ost?  heter det så?  :O
menmen. det var mysigt.  Alfred gillade den sovande tomten. 
efter fikat åkte jag, mamma, emelie, erik ner till stan.
och resten åkte hem :D
jag hittade mina  skin leggins :D:D:D

______________________________________________________________________________________________
veckan..
måndag-
åka till kusin
tisdag- kusin
Onsdag- åka bada med famijen och åka hem från malin.
torsdag- inget spec
fredag- åka upp till lanet med mikaela, marcus,  JP :D:D
lördag- inget spec
söndag- inget spec
______________________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: J.P

jag kan nog inte på fredag :( <33

2009-10-28 @ 12:39:56
Postat av: K A T Y M A L E K

hellu,

allt bra med dig? ^^

händer ídag?

2009-10-28 @ 13:02:47
URL: http://katiiie.blogg.se/
Postat av: j

hejsan.

Fin blogg.

kramar

2009-10-28 @ 13:33:29
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0