jobbig dag.

skolan idag, vi övade igenom julspelet.  jag kommer att vara ängel :) ih,
efter Mt åkte jag hem. mådde inte bra. hade huvudvärk och så var jag jätte varm.
åkte hem och sov lite, nu mår jag bättre.
biologi provet gick okej. men jag kan säga att det var dåligt gjort,  man såg inte en vad det var på bilderna så man fick ju sitta där och gissa sig fram... en del lärare tänker med Baken..  :D
 puss.


 händer framöver.
Km - lördag 7 nov, kom och titta... spelar i stenstorp :)  
Oden cup -  20-22 Nov, kom och titta.. är redan nervös :O
idol 2009- 4 Dec.  hoppas erik, calle,  tove är kvar då :D

julspelet- inget datum-
julafton-  24 dec
jag 15 år-  16 jan, ungerfär tre veckor efter julafton :D;D;D

våren:
tar konfirmation
köpa HUND. :D


Och nu blev jag jävligt  sugen på att åka till London :D
fråga inte varför?.
någon vill åka?  haha <3
jag och kusin amanda har ju pratat om det :D





Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

Tänk så många gånger även jag tyckt att lärarna har tänkt med baken :) Oden Cup kommer jag verkligen inte att missa. Hundvalparna hoppas även jag på och det ska bli jättekul. London resan tycker jag att du och Amanda kan planera med bus Jan eller Kristina när de åker nästa gång till Peter och hälsar på. Kram

2009-11-04 @ 22:27:41
Postat av: Mamma Misa

Haha... Lotta tycks tro att ni fortfarande är fyra år..."bus Jan". Jag vill oxå med till London.

Puss mamma

2009-11-05 @ 19:08:14
Postat av: olivia :

sv lotta: haha, jajemensan :D

ja. jag o mamma o amanda kan åka, vi är ju tre och som jättgärna vill åka :D får planera in det någon gång :D:D:D:D:D



Sv mamma: haha, Kan vi inte ta o beställa en resa till london? :O snälla söta mamma. du vill ju jättegärna åka dit igen :D:D:<3

2009-11-05 @ 20:16:22
Postat av: Amanda

VOV VOV! Det kommer bli så jäkla kul!!! ;D

2009-11-07 @ 13:53:10
URL: http://www,amandasunnergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0