HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ BLOOOOOOOOGGEN! :D

Dagen har varit bra och dålig, vaknade vid Halv tolv. satt framför datan en timma sen tog jag en vaaaarm dusch :D
Jag + familjen åkte in och kollade på Erik när han spelade DM och eriks frispark som tog stolpe stolpe ut. fan vad synd att det inte blev mål. Men ERIK var BÄST Ändå! :D
åkte till osten och köpte en julstjärna till mitt rum, ja dagen har  rullat på som vanligt och nu har jag beställt mobilen, som kommer under veckan... men nu blir det att spara  pengarna till moppe (y. 
 puss på er.


Kommentarer
Postat av: andréas

vad vill du ha för moped då? :)

2009-11-30 @ 16:54:13
Postat av: sV:

jag vet inte än :O :D

2009-11-30 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0