26 nov.

skolan rullade på som vanligt.
efter skolan så gick jag upp till bilisten och köpte mat.
gick tillbaka till skolan och var där i en timma, gjorde lite matte på " läxhjälpen".
vid fyra så hade jag utvecklingssamtal och det gick bra :D
nu har jag städat mitt rum i en timma (Y.  stolt. 
så ikv blir det att sova i nybäddad säng med nya lakan, härliiiiiigt! 
jag skadade min rygg på  Idrotten idag, klyftigt (Y)


OCH.... Imogron blir det bio med johanna, mikaela,  Marcus. Jesper, Coffe, simon! :D:D:D:D
vi ska se 2012, alla säger att den är grymt bra, hm.. ett problem jag kan inte sitta still i 2h 40 min :/ 

2 nov - blir det nog begravning för Hanna.. <3
4 nov- IDOL! :D BARA ÅTTA DAGAR KVAR :D


PUSS


väl städat rum :) <3

mums, en nybäddad säng!  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0