Träning + fotbollskik :D<3

igår var det träning, satt o kikade på.
vid kvart över fem kom lovisa ner och så kollade vi på det sista av träningen.
klockan 18 så spelade killarna match så vi kikade på :)
dom vann kommer inte ihåg men jag tror det var 6-2 eller  7-2 skit samma.. :I 
så många mål som dom gjorde, tappade man räkningen:)
, lovisa, mikaela, johanna P, Vera, Johanna H, Rebecka jag kan bara säga en sak. ni är otroliga personer <3 :)
vera och rebecka åkte hem lite tidigare:) 
men vi andra stannade kvar.

Mathias B  gör en hörna:
Lovisa: Fan vad snygg.
Jag: va? 
lovisa: ja:
Vi började skratta:P
Lovisa.. nej . jag menar bollen allså :O  haha fick lite panik där (A) :P

sen när matchen var slut så gick vi hem :)
Ni spelade riktigt bra killar (A.

lite goa bilder nu med:D<3

snyggingar :D <33


Kalt var det . men vera och mikaela höll  värmen :D<3


Matchen:)  <3


Matchen :) <3



Mina snyggingar :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0