ögoninflammation

jaha. nu har man fått ögoninflammation oxå(N)
och det är inte alls kul.  datan har pajjat . men Pappa fixade det nu .
idag har jag inte gjort så mycket.

min dag idag: 
 
DS
Solade.
Ds
Solade
solade
Sommnade i solen, sov i 20 min.
åt.
solade.
Ds.
solade.
solade
duschade
Tv.
Såg på film
solade  
Data. :)


Ja. mycket sol blev det idag. det märktes att jag har somnat i solen (Y) .. :)
imorn blir det ingen skola för mig.
och det tycker jag är väldigt tråkigt :/ 
men nu orkar jag inte skriva mer. ska gå ut en sväng :) 

puss hej <3


Finaste ögat jag har sett ;I

Kommentarer
Postat av: mamma

jadu gumman..... för det första så tror jag att dina ögon snart ruttnar och rammlar ut så mkt som du sitter vid datorn. För det andra så heter det Roter. För det tredje så kanske det var samma snälla pappa som fixade datorn som även gjord så den inte skulle funka innan han åkte till jobbet i morse :-) (bara för du ska upptäck världen utanför datorn) För det Fjärde så älskar jag dej och din blogg så du får gärna skriva så mkt du vill.

Puss mamma

2009-05-17 @ 19:42:17
Postat av: Moster Gittan!!!

Hallo Olivia!!!

AJ AJ vad ditt öga ser ont ut. Var har du fått ögoninflammationen ifrån? Min förkylning är på bättringsvägen även om jag hostar så jag nästan kissar på mig. I eftermiddag har jag kollat på Maja, hon spelade fotboll. De mötte Mariestad och vann med 3-2. På onsdag möter de Vinninga, då skall jag och Alfred heja på allt vad vi orkar. Malin håller på att skriva Heja plakat. Må så gott och läk dina ögon KRAMIZ Gittan

2009-05-17 @ 20:41:25
Postat av: svar

svar till gittan.

men moster är det inte i din ålder man ska göra Knipövningar? :)haha. skoja bara :<3

Ja det gör ont. philip har haft det. men nu är det mycket värre :(

ögoninflammation är inget man vill ha!

2009-05-17 @ 22:22:28
URL: http://liviabergstrom.blogg.se/
Postat av: amanda

stackare! Hoppas du blir bättre snart... <3

2009-05-17 @ 22:29:16
URL: http://amandasunnergren.blogg.se/
Postat av: fia

läskigt ;oo

2009-05-19 @ 13:23:51
Postat av: Mirre

äckligt

2009-05-19 @ 16:30:25
URL: http://msortiz.blogg.se/
Postat av: Mirre

äckligt

2009-05-19 @ 16:30:27
URL: http://msortiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0