Hemma från skolan!

Idag vaknade jag klockan 7:20. 
Gick upp och tvättade ansiktet , jag hatar ögoninflammation.
sedan gick jag och la mig, Andra gången jag vaknade var 08:08.
då jag fick sms av Mikela.
där det stod "när kommer ni?"  Men jag orkade inte svara, så jag skrev till johanna att dom får gå utan mig, sen log jag där och hörde hur bussen åkte förbi och moppeder,
sen somnade jag om. vaknade vid 10 då jag gick upp och tvättade ansiktet, för andra gången.
Mamma åkte in till Falköping med Morfar.
jag visste inte riktigt  vad jag skulle göra, men sen kom jag på. efter som mitt rum var stökigt och såg ut som ett bomb nerslag .så började jag städa det.
det tog två hela timmar och städa det,  men jag blev nöjd efteråt  :)
Mamma lånade böcker  till mig oxå (Y .
Nu har jag precis ätit. och städat klart det sista. och snart ska jag skölja ögat oxå.  har redan gjort det 4 ggr men mer ska det bli :)
Ikväll så spelar mina tjejor match och jag får se om jag orkar ta mig ner och kollar. :)
jag kan säga att ögat är mycket mycket bättre och nu är det iallfall nästan lika stort som det andra (Y 



kommer lite bilder: 


En obäddad säng                                                       En bäddad säng :)



Som sagt. jag fick ju ett städ humör. så jag tog ut allt som jag hade i rummet. :O


Och så ställde jag in allt igen (Y :D
visst har jag vart duktig :D
nu ska jag ta och läsa tidningen jag fick av mamma :D <3



Tack :) <3

Puss


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gud vilket fint rum du har !

2009-05-21 @ 12:35:11
URL: http://detkallastalang.blogg.se/
Postat av: svar!

Tack så mycket :D <3

2009-05-21 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0