Göteborg ;)

Idag vaknade jag vid 8. gick upp och gjorde  i ordning mig,  åt lite.sen packade jag ner en jäkla massa prov i väskan så åkte jag o pappa till göteborg.
när vi komm fram så. åkte vi runt o letade. kan säga att vi har kört fel minst 20 gånger (Y)
när vi hade hittat stället så åkte vi vidare till Slottskogen. fikade och sen gick vi och kollade på djurparken. 

Hos Svärd.
vi åkte till svärd vid halv två. så vi satt o väntade i en timme.
sen var det min tur (Y) nervös som vanligt .
jag fick berätta vad som hade hänt. och sen så skulle hon kolla på knät.
hade lite ont här o där.
men han sa att  jag ska träna up det och om det inte blir bättre så skulle vi återkomma igen.  (Y)
sen åkte vi hem och nu sitter jag här, ska senare sen ska jag, mamma, philip, emelie, pappa åka o kolla på
floby- grolanda :D  skriver inlägg sen + bilder :D<3


men nu kommer det lite bilder från göteborg :D
Vet ni vad!  idag så jag en tjej som hade hår ända ner till marken kommer bild på det med :D


djurparken :)


Ojoj :) hur orkar man ha så långt hår. men både jag o pappa sa att det måste ju nästan vara löshår :S



:)


jobbiga fåglar :O


:)

Puss mer bilder kommer nån annan dag :)
men ikväll blir det mer fotbollsbilder  va med på det :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina bider du tar gumman :-)Frågade du nu då om idrottsläkaren hade sett s...... på David Beckham ??? Moahahha...

Puss mamma

2009-05-13 @ 08:43:25
Postat av: svar mamma

Mamma då,, hahahahah :D

2009-05-13 @ 15:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0