Floby-Grolanda :)

igår så spelade floby-grolanda . matchen slutade 3-0 till Grolanda ;/  det var lite surt.
Men Floby spelade bra i allfall :)
det blev många gula kort och ett rött kort (N)  ;P 
spelade lite fotboll med philip oxå.

haha, philip satte sig i Barngungan. sen kom han inte loss, så jag fick gå dit och försöka få loss han men det gick inte så mamma fick oxå komma. vi lyckades iallfall :D



Idag:  Idrotten.
Vi var 6 st som inte var med  och vi gick ut i skogen.
Haha . alla var i mot johanna för hon höllo kartan på fel håll.
Sen blev alla tjuriga. så kom vi bort till stora stenen. där alla började bråka igen då gick jag upp på stenen och skrek
" hållkäften för fan" alla blev tysta men sen började det igen. ;/ :) 

Bilder kommer nu med (Y)


Match :) <3


Erik, lyckades igen :O <3

Match :) <3


Match :) <3

Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

Fick du inte med pappa på lite shopping när ni var i storstaden? Härliga bilder från djurparken. Vad sa Erik denna gången innan gula kortet? (eller efter?) Kram Lotta

2009-05-14 @ 19:22:33
Postat av: Moster Gittan!!!

Halloj Olivia!!!

Äntligen har jag hittat hit till denna mysiga blogg. Det var tack vare din mamma som var så snäll och mässade den till mig. KRAMA om henne för det. Jag bara älskar att läsa om allt roligt (och tråkigt) som händer dig och din familj. Tyvärr så blir det så sällan som vi träffas. Jag saknar det mycket. Vore så himla roligt om du ville komma hit och hälsa på någon gång. Jag lovar att du skall få äta så mycket glass du orkar. Jag minns när du var liten och sov över här, glass till frukost var givet. Just nu är jag så himla förkyld, så jag är hemma och är sjukskriven. Visserligen så börjar febern att dala men hostan och nästäppan sitter i. Hoppas ni är friska och slipper förkylningar, det är bara skit som morfar säger. I tisdags var mina små prinsar och deras mamma här och gratulerade mig. Jag fick ett presentkort på massage från Maja och Malin , helt underbart skall det bli att utnjytta detta. Dessutom gjorde Malin världens godaste marängsviss till efterrätt. Den får vi pröva någon gång när du kommer hälsar på. Den 6:e juni är du och familjen välkomna hit på examenfest för Ola. Han tänker fira sin examen som polis här på Ödebogården. Hoppas att ni kan komma, det skulle Ola och jag uppskatta. Ha det nu så himla bra min älsklingsgumma och sköt om dig tills vi ses många varma Kramizar moster Gittan

2009-05-14 @ 23:04:09
Postat av: svar moster gittan <3

Tack så hemskt mycket för en härlig kommentar.

jag ska tacka mamma med hen bamse kram<3 :)

ja glass är livet spelar ingen roll om det är till frukost :D <3

hoppas du blir bättre snart :) jag kommer och hälsar på så fort det finns tid :)

ja vi får hoppas att vi kan komma den 6:e juni :D

2009-05-15 @ 15:36:41
Postat av: svar moster Lotta

haha jo 30 min på allum det var det enda jag fick :) haha- jag vet dock inte varför han fick ett gult kort. men dt var väl för han gick fram till domarn och sa nått :O

2009-05-15 @ 16:54:59
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut bilder från en modevisning som jag gick i igår! Kika gärna in och kommentera vad du tycker! Om du gissar rätt på vilken känd bloggerska som alla tycker att jag liknar så kan du vinna en länkning i min blogg som har över 1500 unika besökare varje dag!:)

2009-05-15 @ 16:59:31
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0