ett minne man aldrig kommer glömma

För 1 år sen skadade jag mitt knä

klassbollen 2008 blev inte så lyckad för min del, marcus står i mål. kastar ut bollen till mig och jag tar och vänder.  målvakten springer ut och * Pang*  Jag flyger ungerfär 1m och landar på höger knä. jag kände smärtan.  sen blev det ingen mer fotbbol för mig på hela sommaren. 

När vi var i kroatien så ringde mobilen och så fick jag tid till magnetröntgen.
efter en väntan. så hade jag gjort magnetröntgen och det visade sig att det var menisken som var trasig. den 4/11 så operade jag mig och det kändes underbart.
Början av januari började jag träna fotboll igen och det var riktigt underbart.
vi började spela ute och vår första tränings match kom. jag spelade hela första halvlek och lite in på andra.  då jag blev fälld. jag kännde att det tog i knät men jag kunde fortsätta spela. matchen slutade och vi duschade o åkte hem. på kvällen fick jag en smärta i knät och det svullnade upp. det var då jag skulle börja träna med västgöta men det blev inget med det.. 
den 12 maj åkte vi till svärd i göteborg och han fick kolla på knät. det var inget. jag skulle träna upp knät, i tisdags var jag hos sjukgymnasten och fick övningar. till hösten igen kan jag börja spela igen, jag ska kämpa som stjutton för att jag vill börja spela fotboll igen, för det är livet (A<33




Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

Helt rätt Olivia. Klart du ska kämpa tillbaka till fotbollen, du är ju suverän på att lira fotboll. Plocka fram karaktären och träna två gånger varenda dag (eller natt om du kommer hem sent ibland =-) Kram Lotta

2009-05-31 @ 00:33:10
Postat av: pappa

Det är bara att kämpa på så får vi snart se dig i en blå-vit dress igen. Kram!!!

2009-06-01 @ 21:23:16
URL: http://liviabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0