en dag i solen :)

idag vaknade jag av att philip kommer in halv åtta med sitt DS.
Philip:  Olivia.
Jag: vad , gå ut.
Philip:  kan du hjälpa mig?
jag:  med?
Philip: med spelat.
jag: mh..
precis vaknat och philip vill att jag ska spela ett spel på Ds..
det första jag gör på spelet är att dö..
sen kryper philip ner brevid mig och spelar och jag somnar om..
sen vid halv elva så. gjorde jag o philip en liten utflykt.
det var riktigt mysígt!  efter mycket skratt och  skoj cyklade vi hem
gick ut i solen och solade lite, jag  har ju fått brun färg nu på mage,ben, armar. ansikte :)
kan ni gissa vad  det blev för mat, om pappa gjorde den idag?
Korv och pasta.. det gamla vanliga!
efter maten gick jag och satte mig vid datan. efter två timmar kommer pappa in och är arg. för jag sitter här. när det är fint väder ute.
så vi började bråka. 
" min tanke var. Jäkla gubbe"
sen  tog jag mina läxor och gick ut till studsmattan och gjorde dom där... pappa tog bilen och åkte iväg när han kommer hem så sitter jag på framsidan och solan o läser läxor.

pappa: akta så du inte får färg.
jag: haha jätte kul.


lite senare när vi ska fika så kommer pappa ut.
´

Pappa: vad luktar det?
Jag: det luktar bränd hud.
Pappa : det kanske är bäst att du går in då?
jag: nej.


Nu har jag hjälpt Mamma att städa en garderob med julgrejer. eftersom vi ska slå ut garderoben. för skrubben ska bli ett mysigt datarum. 
och Tack mamma för mina två nya naglack jag fick.  Så nu har jag målat naglarna oxå :D 

Bilder idag: 



Philip ;) <3 

 

SOLAT ;)


Philip är överlycklig för att han kan cykla på mammas cykel :) <3


Sommar :D

Puss<3


Kommentarer
Postat av: J.P

vill oxå bli brun ;DPhilip e ju för söt ;D

2009-05-16 @ 18:21:21
Postat av: Svar

haha . mhm :D haha fast galen :D

2009-05-16 @ 21:35:26
URL: http://liviabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0