27 maj

nu sitter jag här och mamma pickar mig i huvudet med nål. för hon ska göra blonda slingor på mig :)
jag kan säga att det känns underbart eftersom jag började bli brun hårig nu  :/ :)


på min sjuka sida blir jag sämre. har fått huvudvärk, magont,  ännu mer hosta  och illamående :/ 
Vet inte om det börja komma lite feber.  snart har jag vart borta från skola i åtta dagar. jag jag kan säga att jag ligger efter men i helgen så ska sätta mig och göra lite läxor och så ;)  Jag Hoppas mikaela fick med min Engelska bok idag så jag kan börja översätta Harry Potter sidorna.

Idag har jag mest läst. har snart läst ut en ensamm sommarö elller nått sånt :)
den är riktigt bra! (Y 


Puss och kram
Olivia.


Jag saknar kommentarer


Gammal bild :)


Kommentarer
Postat av: Moster Gittan!!!

Hallo Olivia!!!

Pickar i huvudet???? Är det ett nytt sätt att göra slingor?? Du vet jag är ju så gammal så jag håller på med knipövningar så jag hänger inte riktigt med i utveclingen varken på det ena eller andra. Blev du nöjd med resultatet??? Hoppas det. Men å andra sidan allt pryder ju en skönhet. Hoppas att du blir frisk snart. Både Ola Kjell och jag dras med förkylningar. Ola får ta pencilin. Tror snart att även jag får gå till doktorn. Jag hostar fortfarande så jag ....... du vet, trots att jag har knipövningar varje dag. Längtar tills både jag och du blir krya igen. Kramizar så länge

2009-05-28 @ 21:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0