23 Maj

Idag vaknade jag vid åtta av att mamma kom in och väckte mig!
Gick upp runt kvart över åt lite, sen hoppade vi in  bilen och åkte vidare till Falköping.
där vi bytte bil och åkte med kusin och moster till Jönköping.
först så gick vi in på ikea. och kollade runt, sen fick vi hjälp med att beställa köket.
det tog två timmar och 30 min :O 
det var jobbigt att vänta så länge. :() 
efter IKEA så åkte vi bort till en affär , kommer inte ihåg vad den heter (A
där jag hittade min skolavslutnings klänning. och även en kjol och t-shirt.
efter en lång stund åkte vi tillbaka till A6 och kikade lite där,
Hittade ., skor , bikini, Tre linnen, leggins,
kommer bilder på allt sen!
jag skippade lägret idag eftersom jag mår dåligt. och det tycker jag är synd ;/
men men, så är det:)


skorna 399:- :)


Tre linnen , Svart, vitt, turkost : ) 150:-



kjol 200 :- ;)


klänning 230 :-

Kommentarer
Postat av: amanda

affären hette ju COMPANY - friends and family :D BRA TIPS FRÅN MIG DÅ VA?! ;)

2009-05-24 @ 12:19:26
URL: http://amandasunnergren.blogg.se/
Postat av: Lindilej

Snyggt! Nu blev jag grymt shoppingsugen!!! Vad blev det för kök tilsslut då? kram kram

2009-05-24 @ 20:34:15
URL: http://www.lindilej.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0