Torsdag :)

dagen idag var helt okej :) 
Kom nästan försent till första lektionen :O
När vi var en bit bortan för Mikaela så fick vi syn på att klockan va 8:25 det var allså. 10 min kvar till skolan började och vi gick. vi fick panik. och johanna började springa!.
jag o salle tog det lugnt!  när vi kom till dagis så var var kl 8:30. då fick vi fart och Sprang det sista. salle ringde sin pappa och frågade om han kunde köra oss. men dt kunde han inte. så ringde jag mamma men ingen svarade:/  när vi kommer in i högstadiet så ringer klockan. Upp till skåpet och hämtade so grejjor och ner till so:n :) 
i musiken  så fortsätte vi och skrev våra låtar :)
Idrotten var helt okej.
håltimma.
Lunch-  gröt!:S
sen hade vi svenska :) 
Sen var det tjejgrupp igen :)  vi delade in oss i nya grupper och så pratade vi lite!
sen sprang vi ner och till tyskan och så skulle vi få reda på vad vi hade fått på provet :)
alla blev Godkända :D<3
sen var det flumiig MT med Gösta.!
____________________________
Efter skolan hängde jag med nathalie och vera till ica för nathalie skulle till fkp :)  så satt vi på ica och flumma lite.
gick hem och kolla läget. gick ut med bror ut i skogen . och fotade :)<3 
gick hem träffade mamma hon var ute och gick med Hubbe ;) 
nu sitter jag här och skriver : ) 
kommer lite bilder :) 


Solen :D


haha!  philip fick lite panik för att det kom en bil bakom han och han blev rädd!


sötnöten <3



sötisen


dagens sötaste kommentar!
jag började gå och var lite arg på philip och philip var arg på mig .
Philip: vänta min älskade syster! <3
det kom så skönt. precis när man är arg. så säger Han så <3 
och det värmde<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0