Nytt inlägg :)

Jag hoppas att ni läser fortfarande! 
för här kommer det ett nytt inlägg.
Veckan har varit Helt toppen. har gjort två prov, Matte & Engelska!
Matten fick vi tillbaka i onsdags och jag var godkänd! engelskan har vi inte fått reda på än :)
i onsdags så hade vi  fotbollsträning ute på grus . :)
men när jag kom hem och nästa dag märkte jag att jag har blivit förkyld!  ´
sen så litade jag efter mina gamla vårskor!  och jag hittade dom. dom Passade oxå (A)
I lördags så vara det träningsmatch mot hudene, förlorade med 3-1 :/ men Det gör inget :)  <3
Men jag blev fälld och så jag landa på mitt knä så, jag har ont i det nu.
sen efter matchen åkte jag hem och åt sen blev det att gå upp till siggesson och träffa johanna och johan :) <3
johanna har man ju inte träffat på 3 månader. 
gick hem vid 18. Kom hem och Träffade mamma som  har vart i Göteborg.
pratade och kikade på hennes ny in köpta kläder  (A)
vid sju så åt vi och sen gick jag ut och gick med Johanna :)  vi flummade väldigt mycket :D
Våra Skuggor :d hahahahahha .
det är bara johanna så fattar det!  :)

vid åtta så drog vi hem till mig så fotade  vi & sedan redigerade vi dom ;)
vi kom på en grym sak :D <3 
idag är det söndag och  jag vaknade vid åtta :) 
idag är det träning med västgöta!  :)
kl halv två :) men åker vid tolv..
vid halv fem sen så är det  träning med fotbollslaget. men jag ska bara kolla på.
sen får jag la se vad jag gör med den tiden som blir över ikväll :) <3
men har det gött :)<3

// oliviabergström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0