Ny vecka!

Helgen var helt okej :) 
På fredagen var jag, Johanna Och mikaela på fridtidsgården :)
på lördagen  så blev det Cup i vårgårda!
Jag stod i mål och det gick riktigt bra! :)
har träningsvärk.
Det gick inte så bra vi åkte ut i finalen.
matcherna..
första .
2-3 till oss :)
andra.
0-1 Förlordade men det laget fuskade?!
tredje.
2-3 förlorade vi ledde med 2-0 men  sen blev det 2-2 sen så gjorde dom ett skit mål i sista minuten :/ Lite synd.
söndagen kom farmor och Ingvar. och skulle fira mig, Pappa och Mamma ;)
fick  300 kr :D <3
vi åt gott och fikade gott :)
när dom hade åkt hem så spelade jag , philip, Erik, Emelie Fotboll ute:) 
Riktigt kul :)  
gjorde lite tyska den dagen oxå :) '
hoppas eran helg har vart lika bra som min :)<3

Kommentarer
Postat av: mamma

vadå fuskade ?? Ni var ju som sagt var både bäst och snyggast på planen....

2009-03-03 @ 21:13:58
Postat av: Anonym

ja dom fuskade dom gjorde en grejj som man inte fick göra.!

2009-03-04 @ 18:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0