min tumme ;/

idag vaknade jag vid Halv 8 :) 
Sa till philip att han skull klä på sig  och äta!
jag gjorde i ordning mig och sen gick philip ut till bussen och jag gick till johanna,
jag, mikaela, johanna skulle åka bil upp idag bara för  Johanna har stukat foten. så vi åkte vid 8:20 :D<3
När vi ska hoppa ur bilen så Stängde mikaela dörren efter sig och när jag skulle gå ut.
Så jag kom ur bilen sist. När jag går ut och ska stänga dörren så slängde jag igen dörren då jag märkte efter en stund att min tumme satt fast?!  jag har altså slängt igen bildörren på Tummen,
Jag-  Mikaela o johanna . Jag klämde min tumme, kved jag
mikaela började gap flabba när jag stod där och hoppade upp o ner . Johanna stod där med sina kryckor och hoppade . :) mikaela var på Väldigt på skratthumör idag iallfall:)

Jag hade ont i Flera minuter.
det värkte och sved.
vi åkte på nån musickal idag oxå med skolan. den var sjukt bra :D <3
när vi kom tillbaka till skolan så gick jag ner till skolsyster. hon sa att vi skulle ringa vårdcentralen. fick en tid 14:20-
Maten  idag var soppa och jag åt lite grann. vi hade svenska men jag mådde piss. så jag åkte hem. ;/   vilade sen gick jag ner till vårdcentralen. och så stack dom hål på nageln och sen sa dom att jag skulle åka in o röntga den. fast det blev i morn den 28/3 klockan halv nio. för dom sa att det kan vara en spricka men det var bäst att jag åkte in o kolla . :D 
KOMMER EN BILD PÅ miN TUMME SEN! Lite äcklig .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju nio fingrar till som är hela. Det kunde varit värre.

Puss Mamma

2009-03-26 @ 20:49:12
Postat av: Anonym

ajjjjjjj!

2009-03-27 @ 23:46:11
URL: http://[email protected]
Postat av: am

Hoppas det känns bättre nu! :) <3

2009-03-28 @ 17:20:01
URL: http://amandasunnergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0