måndag & tisdag

Måndag: vi var lediga så vaknade vid nio. kollade på Tv fram till elva. gjorde i ordning mig och åt lite mat. väntade på johanna. för att vi skulle till skövde med Mamma, Erik, Emelie, philip :) kom fram till skövde vit ett och så gick vi på stan o kikade.
johanna köpte ett par svart Jeans på Yap :)
Jag köpte ett par svart på JC :)
Gick och kollade på H&M. vi blev sugen på Fika . så vi fick till donken xD hihi
köpte en glass. sen gick vi till baka till YAP för att köpta ett par byxor till mig igen!
philip köpte leksaker för hans presentkort. ifrån lastbilar till svärd :)
Sen åkte vi hem Var riktigt trött så jag sommnade i bilen och sov till Falköping där vi släppte av johanna för hon skulle på träning :)  hem Satte mig vid datan och kollade runt, sen blev tyska öving :)


Tisdag: Vaknade vid kvart över sju. så gick upp och gjorde i ordning mig.
åt frukost. packade idtrotts kläder.
vid 8:00 så gick jag till´johanna. sedan till mikaela.  på morgonen hade vi tyska, då det var prov.
dagen idag har allså sett ut så här:

Tyska
Matte
No
lunch
elvensval ( idrott)
idrott
engelska.

En ganska Slapp dag :)
efter skolan gick jag, vera, johanna, Nathalie, Mikaela upp till bilisten, Sen kom vi på att vi skulle sammla pantburkar så vi sprang runt och sammlade  jag hittade 10 kr och johanna hittade 10 kr. så sammlade vi 20 kr pant oxå :) 
vid fyra gick vi till tonårsgruppen. och där hade vi flumm . nu sitter jag är och skriver och nu ska jag göra MATTE :)  <3
Puss o hej :D<3

kommentera så jag vet att ni läser (Y) <3 
alla ska

Kommentarer
Postat av: maxfemhundra o.O

hej :D nu har jag kommenterat

2009-03-04 @ 16:28:12
Postat av: Linda

Jag läser, det vet du!!! Kram kram

2009-03-04 @ 20:24:41
URL: http://lindilej.blogspot.com
Postat av: am.

jag läser också :)

2009-03-07 @ 11:38:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0