Helgen :)

Oj vad helgen har gått fort. fast den har  vart ruskigt kul :D
i fredags så kollade vi på film hos Nathalie. lår den rätte komma i eller nått!  :O
jag har ju läst boken så jag visste det mesta.  vid tio åkte  jag, johanna , mikaela hem.
när jag kom hem satt erik emelie , Mamma , Pappa och kollade på Beck. såg lite.
sen gick jag  o satte mig vid datan o kikade runt.
vid halv tolv så gick jag o la mig.
vaknade vi halv tio och låg o läste till tio sen kom Erik in och frågade om jag ville se på film med han o emelie. så vi såg på film. sen käkade vi mat runt tolv . sen åkte Mamma o Philip  på teater :D  erik & emelie hem till emelie :)
så vid halv fyra åkte pappa o bowlade. och jag var hemma ensamm :)
vid kvart i fyra gick jag till bilisten och skulle hyra film med tjejorna.
när jag kommer ut från cykelbanan på vår väg hör jag hur en bil kommer. och jag vänder mig om och kollar. och bilen var på väg ner i diket, körde mitt på vägen. jag blev rädd som vanligt och letade efter mobil. sen när dom åker förbi mig så saktar dom in och kollar jätte mycket och jag förstätter och går. jag ökade farten lite sen när jag kommer till korsningen så gasar dom på och kör på två däck. och jag var nära på att bli påkörd!  jag har två jag kan säga!
JÄVLA IDIOTER! :@ sorry men jag fattar inte varför man ska ha körkort och inte kan köra normalt.
kvällen blev helt okej med film , skratt. dans. Tacos, flumm :)
Idag så Var det piña palmera Philip Köpte sin nyckelring han hade gjort och jag ett armband!  sen så var det godis som gällde så philip fick över en halv godis påse och jag med! fast jag har tröttnat på godiset nu :D<3
jag tror det är första gången . fast godis är gott (A)
käkade och nu sitter jag här o skriver. jag  ska avsluta snart efter som jag har en bror som stressar mig!!
kväll är det träning och imorn ska jag upp tidigt för att locka mitt hår :) eftersom många ville att jag skulle ha det.
så Ha en bra dag. /  Puss olivia


här är en bild på mig i lockar :D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad fin du är!

Du var riktigt fin i lockar :)

puss på dig gumman

2009-03-09 @ 15:45:50
Postat av: Märta

snygging där! jag saknar dig stumpan .. <3

2009-03-10 @ 20:45:56
URL: http://juustadreamers.blogg.se/
Postat av: Olivia

saknar dig med stumpan <3

2009-03-10 @ 20:51:10
Postat av: Anonym

tack så mycket :)

2009-03-10 @ 20:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0