Början av veckan ;)

Skolan rullar på som vanligt.
prov och läxer är det fullt fart med.
Idag tisdag så hade vi tyskaglosor det var lätt. och efter tyskan så hade man Matteprov  jag tyckte att det gik super  bra för min del och jag hoppas att jag klarar det :).
no Hade vi ett litet test om fåglar alla rätt.. :D
maten var fisk och det gick o äta iallfall.
sen gick jag, johanna , Frida till elvensval idtrott där jag o frida började trixa med bollen med en gång . 
vi slog våra egna rekord idag :)
jag : 161 st
frida 209 st
Fan vad vi blev glada och Det var lite jobbigt för alla stod och kollade på oss . puha var ju redan trött efter 80 st .. :D
men sen köre vi fotboll sen så slutade vi men jag hade ju ännu en idrott. vi körde susanna och basket.
efter idrotten hade vi engelska och då fick vi reda på att engelska provet ska vara på svenska och vi ska svara på svenska föra att det är rätt mycket fakta o och grejjs . :)  vi har om england , Wales, Nord irland , irland , storbritanien stavas? ** :D
sen när man står  vid skåpet så kommer ju niorna fram  o frågar om jag ska köpa en droppe eller nått. men jag vet inte ännu om jag ska det :D fårse! 
sen gick vi hem och jag käkade sen gick jag till

 tonårsgruppen. idag  så var det en massa flum.
vi gjorde krympplast eller vad det heter (A)
Först visste vi inte hur man skulle göra! 
sen när vi kom på och skulle vi platta till dom och vi hade böcker vi satte os på :D

Johanna får en plast bit hon ska sätta sig på. men så väntar hon och jag.
JAG: MEN JOHANNA SÄTT DIG DÅ!
jag fick panik Sara och ellen började gapskratta :P
Lyckad dag (a´
sen körde ellen hem Mig . mikaela , Johanna :D<3

  mycket rolig dag <3
imorn är det grusträning :)
`PUSS´



Nu börjar det bli vår . och snön försvinner.<3 
Gamal bild :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0