Sommmmarlov <3

Yes,  nu  är det sommarlov.


isa kom till mig klockan halv elva och så gjorde vi ordning oss. vid elva satte vi oss i bilen och åkte upp till kyrkan!
träffade tjejerna och så stod vi och väntade på att få gå in. efter 20 min så gå vi in o sätter oss sen kommer 9:orna in.
först så sjöng niorna. 
Det var riktigt  fint,
sen var det Denise och Idas  tur att sjunga :D 
Ni sjunger riktigt bra <3
tiden i kyrkan var riktigt  bra. .  ungefär tio ett gick vi ut fårn kyrkan och så Tog lite kort, :)
nu sitter jag här och  planerar  Sommarlovet. <33

lite bilder kommer nu med <3



Emelie <3 


Niorna :) <3



'Frida <33


Lovisa, Frida, Jag, Mikaela <3

Kommentarer
Postat av: Moster Gittan

Hej Olivia. Hoppas du får en riktigt skön sommar och ett långt härligt sommarlov KRAMIZ

2009-06-13 @ 18:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0