Lite om lägret! :)

Dag 1.
när vi kom fram så åt vi lite och sen började vi bygga upp allt;)
när allt var klart så fick gå o bada :D
 det var riktigt härligt i vattnet.

på kvällen blev det CT:P 
alla på lägret fattar var det betyder:D <3
__________
Jag kan säga var CT betyder. det är förkortningen på Cafétältet :)
På natten så sov jag inget. :O  vid fyra vaknade nästan alla. och vi låg och prata..  :)  sen somnade vi om (A)



dag 2
Vaknade med en fruktansvärd magont.

åt en halv macka. sen kunde jag inte äta mer.

Efter frukosten skulle vi gå på vandring. men jag fick inte gå med för min mag ont hade inte gott över! så  jag o Ellen stannade kvar och byggde upp en bord :D  blev riktigt snyggt.

efter maten gick jag och ellen till sjukstugan. för att kolla vad som var med mig. hon klämde på min mage, men hon visste inte vad det var. så jag fick nån tablett så fick jag gå och lägga mig i en säng.  efter 15 min blev jag bra men på kvällen kom det tillbaka. så då fick jag sova i sjukstugan. med ellen och en annan tjej. :) 
 
Nu orkar jag inte berätta mera. men jag kan säga att vi har badat, solat, ätit glass, fikat,  spelat kort :)
______________________________

Kom Hem från lägret idag!
det har varit riktigt skoj 8) 
______________________________

vi stannade i karlsborg och sa hejdå till alla och kramades. sen tog vi gruppfoto. Dom sa att det skulle vara med i Falköpings tidningen. och det hoppas vi inte det gör :) 

när jag kom hem så duschade jag :D
sen har jag packat upp mina grejor. sen bara latat mig fram för datan :P


Bilder från lägret :D


Elin, bygger upp vindskyddet :D


Samling ;D


Johanna, vera, nathalie :D '


suddig bild. :)

men Det är karl, Johanna,Nathalie :D


Elllen :D <3


Nu ska jag sätta mig och skriva ett brev till en, vi får se vem som får det :)


Kommentarer
Postat av: Memi

Men det var ju till MIG! Vilken lycka att få brev av dig! När ska jag komma? Imorgon eller i övermorgon? Jag kommer direkt!!!

2009-06-30 @ 13:57:28
Postat av: andréas

shit! det är karl persson på bilden va? :O

2009-11-02 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0