Baaarnvaaaaakt! :I

denna veckan och nästa är jag barnvakt åt philip.  Igår så vaknade jag av att philip kommer in och väcker mig.
gick upp vid nio, Fixade frukost åt han.
vid kvart i tio så satte vi på en film och så kikade vi. efter 10 min går philip till datan istället.
där sitter jag och ser på film själv, men Johanna kom oxå så vi kollade klart på filmen.
Philip Blev på Bushumör och började kittla mig .. jag fick Panik och sprang út till Studmatten :D
philip kommer efter och jag hoppade ner och springer iväg.  Efter maten så hittade jag Philips Handbojor och  så gick jag ut till Johanna och philip på studsmattan. och satte fast han i studsmattan :D

dagen rann på, jag var med johanna på kvällen.
hon sov här tills idag.

i natt så ringde johanna  till Coffe och pratade med han. men jag smsade med Lina & korven XD
vid elva satte jag mig vid datan  och pratade med lina, korven, Coffe :O 
det var lite roligt :D 
 Johanna kom in till mig och satte sig där och pratade.
Vilket tjöt det var på henne, jag trodde jag skulle på Hörselskada XD haha
 gick och la vid ett  och idag vaknade jag av att philip kom in igen och började kittla mig...
Jätte kul..
Spelade lite kort sen gick johanna hem. :P  
och nu sitter jag här och gör inte ett piss. ska snart ta mitt lilla pass att ta hand om philip och vi ska BÄRA VED.
Och det känner jag att det orkar jag inte.. men saker o ting måste göras :) 


puss hej<3 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0