3km+3km=6km+3km på söndag = 9km

Nu har har precis duschat efter en jogging tur på 3 km :D
Jag joggade hela utan att stanna..... Nöjd :D
DET ÄR SÅ UNDERBAR KÄNSLA!
i tisdags så sprang jag 3 km oxå, Med Pappa. För Första gången över ett år :O  det kan jag säga det var det jobbigaste jag har gjort och jag stannade Jätte mycket.
så på söndag ska jag springa igen.

Imorn (fredag) åker vi till hem till  Lotta och Tomas. för att fira mormor. 
efter kalaset åker amanda med oss hem och så sover hon över. för på Lördag åker vi till liseberg :)
Mamma,pappa, Erik, Emelie,Amanda,martin,philip, stina, jag :D
Och på lördag ska vi vinna stjärnvinster oxå! (Y

en svettig olivia :O

Kommentarer
Postat av: mamma Misa

2009-07-09 @ 19:19:42
Postat av: mamma Misa

Puss på min svettis Olivia.

2009-07-09 @ 19:25:03
Postat av: sv:

Sv: haha, pusspå dig med mamma

2009-07-10 @ 10:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0