Fredag en toppen dag!

Fredagen var Faktis helt Okej :)  skolan var mycket rolig.
Först Började det med att man hade klassråd. vi  sa att vi ville ha Tema-dagar :)
sen hade vi NO. biologi...(stavas)
Kollade på film och fick tillbaka våra Miniprov. alla blev Godkända förutom 1 :S
Sen var det Matte. håller på med Diagram. Det är rätt kul för det är lätt. :)
Sen så hade jag muntligt omprov i matte . det var Bara två P från G och Jag klarade det . så godkänd (Y)
 lunchen var Mos och Korv. moset kan jag ju påstå att det var som rinnade vatten . det flöt ut på talriken.
 efter lunch hade vi bild. fast inna så gick vi upp till min skåp och skulle hämta skorna (A)  men så slog jag i tån i en matta så den är blå nu :X . vid  12:25 hade vi Svenska :) 
Hade läxförhör och läste.  
sen ska vi redovisa något . får la bli kroatien :) 
sista lektionen var Engelska vi spelade upp våra sagor  vi hade skrivet! 
Kom hem vid 15:15 :)  haha . sen så kollade jag på tv  och sommnade.
Nu har jag lagat tacos . och mamma och Erik håller på med köttfärsen.
                                           sen i kväll blir det terassen.  med mikaela , isa , johanna , och killarna :) 


                                                                                     //  Olivia bergström.


                                                                                       Dagensbilder... 
 



Roser :D




Ljus!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kameran tycker jag inte du ska släppa i första taget, det kan bli något stort av det här... Dina bilder ser ju redan professionella ut!!! Som att du är född till det :)

Och riktigt snygg på bilden uppe i hörnet är du också.

Kort & gott - du är bäst ;)

2009-02-21 @ 21:51:47
Postat av: svar till karin :)

Man tackar så mycket! :)

det är riktigt kul att leka med kameran :) iallfall när det kommer upp nått nytt man aldrig har fotat .sen får man ju alltid testa sig fram :) Kram kram

2009-02-22 @ 11:08:49
Postat av: Amanda

fin blogg och bilder :)

2009-02-22 @ 11:14:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0