HEMMA FRÅN STRÖMSTAD :)

Igår kom jag hem från strömstad. har varit där i tre dagar med Johanna och hennes famlij:)
vi har åkt båt, fiskar,gått på stan :)
i Torsdag åkte vi till ett jätte stor godisaffär.
det var minst 100 olika sorter

vi kom hem till johanna p vid ett tiden på natten. 
vi satte på en skräckfilm, den var lite konstig eftersom vi inte fattade så mycket av den . :O

Idag: vi åkte till Johannas kusin för att kolla på hennes hundvalp.
den var jätteliten och söt. vid halv ett kom mamma hämtade mig.
Det var en toppen semester med Johanna <3
tack för att jag fick åka med <3 ¨

Johanna kommer du ihåg-  kebab killen. ;O


en bild på mig från idag...


Kram O

Kommentarer
Postat av: J.P

det var bara kul att du kunde följa med :D

jaa Usch på kebab killen/gubbe xD

Olivia<33

2009-08-04 @ 09:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0