fotbollen igen :D

Igår gjorde jag min första träning efter skadan med foten.
det var helt okej. kände ingeting i  foten. Men nu är det ju så här att lilla fröken olivia ska bli Målvakt :P :D
Det ska bli spännade och se hur det går :)
min första Match blir i Tidaholm den 23 augusti klockan halv sju :D
och det är nu på söndag :D om jag har räknat rätt :P


Skolan börjar på torsdag oxå.
det  kommer bli både roligt och tråkigt :P
kommer bli ett tufft läsår.

nu ska jag laga lite Mat åt mig och Philip :D <3

Pusshej<3




Kommentarer
Postat av: Maja

Då kommer jag och kollar och hejar på!!!

:)

Kramis

2009-08-18 @ 11:48:31
Postat av: svar maja

härligt ;) jag ska stå då :D <3

2009-08-18 @ 11:49:54
Postat av: Isabelle

jafan, hört att 8 är typ jobbigaste :P

2009-08-23 @ 00:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0