Back to school!

Idag var det skola, det var rätt skönt att komma tillbaka.
nu är jag taggad och ska ge järnet detta läsåret!
vi har fått en ny bildlärare, mattelärare,idrottslärare,biologiLärare.
Det ska bli ett nytt spännade läsår.
.... och nu kommer vi få betyg också. hoppas det går fintfint



vid fem idag åkte jag ner och tränade fotboll.
stod i mål och laget sköt lite och sen tränade patrik mig.
så nu är jag Taggad till Matchen på söndag. Då vi möter TIDAHOLM! :D 
som vi förlorade med 7-3 sist.  ;/  hoppas det går bättre denna gången!


Puss på en bra dag!
och puss på er som läste :D <3



Kommentarer
Postat av: mirelle

riktigt nice bild, verkligen! :D

2009-08-23 @ 12:16:22
URL: http://feelthenoise.devote.se
Postat av: sv :D

Tack så mycket <3

2009-08-23 @ 12:20:23
Postat av: Anonym

Hur gick matchen? Jag hade så gärna velat kolla - jag kollar gärna på alla matcher där man kan köpa korv! Kramis

2009-08-24 @ 20:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0