nytt inlägg :)<3

idag är det fredag. den 3 april. :)
dagen har varit toppen. Dagen började med klassråd. vi pratade på.
efter det var det rereligion där pratar vi om jesus och det nya Testamentet.:)
efter det blev det fredagskaka, Emelie stod i caféterian med hennes två kompisar :)
När man har fikat klart så började man No:n då vi hade fysik. vi pratar om rymden. vi såg på film om hur det är i ett rymdskepp. uppe i rymden :)  haha lite coolt. det är faktis rätt stort där inne och man kan leka där inne.
Dom visade en grejj. det var när man tog vatten och hällde ut så blev det en droppe som flög omkring så stoppade dom in två polkabitar i det . så polkan var innte i vattenbubblan. det var Faktis rätt grymt :)<3
man vill faktis åka upp till rymden fast det kostar runt 10.000 kr per kilo tror jag :S eh vet inte :D
Efter No:n så hade vi matte . jag satt själv och Jag jobbade faktis 16 tal . som inte brukar vara vanligt. brukar gör 7 eller 10 . men då brukar jag sitta och prata men nu satt jag själv och jag fick mycket gjort . jah är riktigt glad :D<3
sen var den mat. TONFISK. Alla säger att det är kattmat, men jag tycker att det är gott (aa .
Efter det så blev det bild vi gjorde gipsfigurer. :D  jag gör en gubbe:D
Vi Fick även reda på att vi ska få hem en lapp om utvecklingsamtal. och där får vi reda på vad vi ligger i alla ämnen.
t.ex. IG, G, VG, MVG ) hhihi . lite pirrigt faktis :D<3
bilden slutade vid 13:25 och då hade vi Svenska.  vi hade svenskaförhör och sen fick vi spela Spela eller läsa :D <3
Vi slutade vid tio över två och då vi hade vi engelska. vi hade engelska förhör och så hade vi en tävling . med två olika lag . men det blev lika . :D
dagen var Rätt okej i skolan.
gick hem och såg lite på tv. sen gick jag ut och gick med johanna, vi köpte glass och gick till skolan och skulle spela fotboll . mycket . skratt och prat blev dt. var ute i 3 timmar :)
kom hem vid kvart i åtta åt lite tacos .o pratade med Älskade mamma :D <3
sen satte jag mig här och redigerade bilder och pratade med folk sen kom jag på att jag inte har skrivet på ett tag så jag passar på <3 :D 
kommer lite bilder sen oxå :)


Har en fråga!
varför ska livet vara orättvist ibland?
varför ska livet mellan killar och tjejer var orättvis?!










Kommentarer
Postat av: am.

söt-glass-bild :D

2009-04-05 @ 09:30:24
URL: http://amandasunnergren.blogg.se/
Postat av: Svar!

haha tackar . :D

2009-04-05 @ 11:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0