Klipp!

Idag åkte jag till frissan kl ´09: 50´ . väntade lite sen så var det min tur . Vi klippt rätt mycket och så klippte jag luggen(Y) :D
kommer in en bild sen :D<3
Så jag kom precis hem och satte mig här och skrev.
 
Klippningen gick på 360 kr...
Mamma Jag Tog en 20 av erik så vi ska lägga tillbaka til han!  hihi
MAMMA HUR TYCKTE DU OM LUGGEN BLEV DEN BRA? ! :)
HUR TYCKTE NI DET BLEV?  :)
imorn drar man till ullabulla, men Mamma philip, erik, emelie, lotta.amanda :D<3 jippi.
jag ska kolla på tröjor.byxor. leggins, tunik. och lite mer små grejjor :D<3
/ olivia bergström 



så <3


Kommentarer
Postat av: Louise

Fiin du är Olle <33 :*

2009-04-07 @ 12:04:15
URL: http://www.nogg.se/onlyme
Postat av: Mamma

JO, mamma tycker luggen blev jättebra.Man vill ju se hela ditt ansikte:-)

Puss mamma

2009-04-07 @ 12:57:06
Postat av: Karin

Skitsnyggt Olivia!

Du passar vekligen i lugg. Ha det så mysigt i Ullared, jag är änna avundsjuk....

Kram

2009-04-07 @ 20:31:38
Postat av: Lindilej

Sicken SNYGGING!!!! och du är min kusin :) kram

2009-04-10 @ 20:52:53
URL: http://www.lindilej.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0