20 April -Måndag :)

förlåt om jag inte har laddat upp på ett tag. Jag hinner inte med att skriva.
Denna vecka ( 17)  så Har jag fullt upp med Läxor o prov!

Måndag -
Tisdag-
Onsadag- matte
tor- tyska (15 ord)
Fre: Matteprov, Religionsprov, Engelska läxa(25ord) Svenskaläxa.


Så ni kankse förstår att dt inte blir så mycket skrivande denna veckaN :D<3

igår var det söndag.
Vaknade vid nio. gick upp gjorde i ordning mig eftersom jag , mamma, Philip skulle åka till skövde ;)
så åkte vid tio eller nått ;)
först åkte vi upp och hälsade på morfar på sjukhuset :)
sen ville han att vi skulle köpa en tidning till han så jag och philip tog hissen ner  och Köpte
" Dagens Nyheter" till han :)
o det tackade han så mycket för :)<3
Vid halv  tolv gick vi ner och skulle åka till stan. när vi satte oss i bilen så kollade jag på kl hon var 11:33 då vår parkeringtid gick ut :) precis på pricken.:)
så åkte vi bort till Elin Esplanad stavs det så? :) lite osäker.
Där jag gick in på gina trickot och kikade lite. Jag hittade ett par Jeansleggins, ljusa. :)
och hon som jobbade där var otroligt jobbig. hon glodde as mycket hela tiden. så man nästan fick lust att då fram o säga:
- Vad glor du på? :O
hon kunnde inte sluta glo.
samma sak i skolan. två tjejer på högstadiet glor som tusan och viskar så man hör vad dom säger? .. stör mig riktigt mycket på folk som glor!
sen åkte vi vidare till stan. Där vi köpte en glass på donken. så köpte vi skor. jag köpte två par. 
ett par tygskor-lacoste
och ett par vita skinn Eller vad man säger:D
efter skoköptet så gick vi in på hm och där hittade jag  vanliga svart leggins :)
sen var vi tvungna att gå tillbaka till donken för att philip tjatade om en Hamburgare för 10 kr. .
på donken var dt en übersöt  unge som satt o sa hej.  och vinkade hela tiden på oss och struntade i att äta :) haha. när philip hade ätit klart . gick vi till gina trickot igen
Några kanske såg den i skolan idag?
men så köpte jag en tunika till :) och så ett svart bälte, som jag ska i  midjan!
dagen var lyckad iallfall!

Idag
vaknade vid halv sju. :) gick upp duschade. och gjorde i ordning mig.
gick till skolan vid åtta och då hade vi syslöjd först ;)  jagt håller på med ett pennfack.
vitt-ljusblå randigt. efter syslöjden så hade vi Håltimma .:)  Fy tusan vad skönt :D
men när vi sitter i en soffa så hör både jag o marcus ett svagt pipande. men vi struntade i det och sen så efter 1 min så gick larmet. haha Moa fick värkligen Panik. riktigt roligt var det .vi  gick ut och först kännde vi oss ganska Ensamma för vi var bara Med en massa nior men sen kom Våra übersöta klasskompisar :) <3
sen efter 5 min fick vi gå in igen.:)  även idag glömde jag min nyckel. så jag har gått runt med min väska idag med en massa böcker (Y) men jag hittar inte min nyckel. jag måste ha tappat den.
Maten idag var mos och korv.. mikaela hade redan ätit och så tog hon min Talrik för att hämta vitkol till sig. så säger jag :
Mikaela, hämta LITE ketchup
Mikaela:Okej.
när hon kommer så har hon inte tatt lite ketchup. utan väldigt mycket. ;o aja.
dagen rullade på som vanligt :)<3
och imorn har vi bilbyggar dag :) bara för Min o veras ska vinna! (Y) :D


Puss <3


ûbersöta Philip :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0